Friday, July 11, 2014

අප තුල කො"පමණ ආදරයක් සහ සෙනෙහසක් තිබුණද පිස්සු බල්ලෙකු සමග නිදාගත නොහැක.

අපි නැවතුනත් උන් නැවතිලා නෑ....
"ඊයේ තවත් අහිංසක සිංහල‍ කොල්ලෙක් දර්ගා පල්ලිය ඇතුලට ඇදල අරන් පහරදීල."
මෙත් සිත් වඩා වඩා හිටිය දැන් ඇති කියලද මේ හැම දේකින්ම කියවෙන්නේ?
ඇසට ඇසක්, දතට දතක්, පහරට පහරක්.
මරණයට මරණ දහයක්!
අද කන්න දුන්නු පතේ පහරන මරක්කලයින්
අපිව ඇදල දාන්න හදන්නේ මේ එතනටද?
ඉවසලා ඉවසලා බැරිම තැන තවත් ඉවසනවනම් ඒ නිවටකම කියලද උන් හිතාන ඉන්නේ? මුස්ලිම් ත්‍රස්තවාදය සාමාන්‍ය නීතිපද්ධතියකින් පාලනය කරන්න බෑ කියන එක තමයි ඇත්ත කතාව. සිවිල් නීතිවලින් මුස්ලිම් අන්තවාදය පාලනය කරපු එක රටක්වත් මේ ලෝකෙ නෑ. මොකද සමස්ථ මුස්ලිම් සමාජයේම චින්තනය හැදිල තියන්නේ කුර්ආණය කියන ත්‍රස්තවාදී පොත් කබලේ උගන්වන අමු ජාතිවාදී වර්ගවාදයෙන්. එ නිසා සෑම මුස්ලිමෙක්ම ජාතිවාදියෙක් ආගම්වාදියෙක් වර්ගවාදියෙක්. අවසානයේ එක නියෝගයකින් අල්ලාහ් කියන අමු මිත්‍යාව වෙනුවෙන් මිනී මරන ත්‍රස්තවාදියෙක් වෙන්න ඒ වර්ගවාදී මුසල්මානුවාට පුළුවන්. කුර්ආණයෙන් සෑම මුසල්මානුවෙකුගේම චින්තනය හදල තියන්නේ ඒ විදිහට.
ලංකාවේ මුස්ලිම්මු එහෙම නෑ කියල සහජීවන ජෝකර්ල කියයි.
සාමූහිකත්වය සමානත්වය තුලින් එකම අවසාන අරමුණක් වෙනුවෙන් ඉස්ලාමය අදහන්නන් එකට බැදතබන පදනම තමයි කුර්ආණය. (ඒ අරමුණ තමයි හොදින් හෝ නරකින් මුළු ලෝකයම ඉස්ලාමයට යටත් කිරීම) ඉස්ලාමය අදහන්නෙකුට ජාතියක් වර්ගයක් කුළයක් රටක් නෑ. ඔවුන් හැමෝම අල්ලාහ්ගේ මාර්ගය අනුගමනය කරන මුසල්මානුවෝ. ඒ නිසා පකිස්ථානයේ හිටියත්, අරාබියේ හිටියත් ලෝකෙ
කොහේ හිටියත් මුස්ලිමා මුස්ලිමාමයි.
ඒත් අමතක කරන්න එපා මේ සාමුහීකත්වය මුස්ලිම් සමාජය අතරේ විතරයි.(සුන්නි, ෂියා වශයෙන් මූලිකව කණ්ඩායම් දෙකකට බෙදිල හිටියත් මේ කෝකෙත් අවසාන අරමුණ එකයි) ඉස්ලාමය අදහන ප්‍රජාව වෙනුවෙන් හැකි සෑම කැපකිරීමක්ම නොපිරිහෙලා ඉටුකිරීම මුස්ලිමෙකුගේ යුතුකම වෙත්දී ඉස්ලාමය නොඅදහන ප්‍රජාවගේ විනාශය වෙනුවෙන් උපරිම කැපකිරීම් කරන තැනටයි කුර්ආණය මුස්ලිම් ජන විඥාණය හදන්නේ. ඉස්ලාමය නොඅදහන්නන් කුර්ආණය හදුන්වන්නේ අඥාණයින්, ද්‍රෝහීන්
හැටියටයි. ලෝකය මැව්වායි කියන අල්ලාහ්ට පිටුපාන යක්ෂයින් හැටියට. ඉස්ලාමය නො අදහන්නන් මේ ලෝකයේ ජීවත් වීමට අයිතියක් නැති පව්කාරයන් හැටියටයි කුර්ආණය උගන්වන්නේ.
"අල්ලාහ් හමුවේ තුච්ඡත ම ප්‍රාණීහූ නම් සත්‍යය (ඉස්ලාමය)ප්‍රතික්ෂේප කළ අය වෙති. ඔවුහු විශ්වාස නො කරති." 55. සූරත් අල් අන්ෆාල්.
මුල සිට අගටත් අග සිට මුලටත් අධ්‍යනය කරොත් අබවෝධ කරගන්න පුලුවන් කුර්ආණය කියන්නේ සමස්ථ මානව සංහතියේ විතරක් නෙවෙයි මුළු මහත් සත්ව සංහතියේම පැවැත්මට මොන තරම් තර්ජනයක් වුණ නීච ඉගැන්වීමක්ද කියලා.
"118. විශ්වාසවන්තයිනි! නුඹලාගේ (මුස්ලිම් සමාජයේ ජනයා) හැර අන් කිසිවෙකු හිතවත් මිත්‍රයින් කර නො ගනු. ඔවුහු නුඹලාට හිංසා පීඩා කිරීම ස්වල්ප වශයෙන්වත් අඩු නො කරන්නෝ ය. නුඹලා දුක් විඳිනු දක්නට ඔවුහු කැමැත්තෝ ය‍. ද්වේශය ඔවුන්ගේ මුවින් ම නියත වශයෙන් ම හෙළි විය. එහෙත් ඔවුන් තමන්ගේ හදවත් තුළ සඟවාගෙන ඇති දේ බෙහෙවින් දරුණු ය. අප විසින් (ඒ පිළිබඳ) ආයාත් නුඹලාට පැහැදිලි කරන ලද්දේ ය. (ඔවුන් හා සම්බන්ධකම් පැවැත්වීමේ අවදානම) නුඹලා
අවබෝධ කරගන්නේ නම්..." (සුරත් ආලු ඉම්රාන්)
ඔන්න කුර්ආණය ඉස්ලාමය නොඅදහන්නන් ගැන මුස්ලිමුන්ට දෙන අවවාද වලින් එකක්. අවුරුදු 2500කට වඩා බෞද්ධ වෘක්ෂයේ සෙවණ යට හැදුණු මෛත්‍රිය කරුණාව සහජීවනය සිංහල බෞද්ධයෝ අවුරුදු පන්සීයක් තිස්සේ වෙනම ජාතියක් වෙනම ආගමක් විදිහට නොසලකා අපේම සහෝදරයින් වගේ මුස්ලිම් ජන කණ්ඩායමට මේ රටේ හැදෙන්න වැඩෙන්න ඉඩ දුන්නා, කුර්ආණයේ මේ වගේ පහත් වෛරී ඉගැන්වීම් වලින් නොමග ගිහින් ‍ඒ කන්න දුන්න බත් පතේ පහරන්න අද මරක්කලයින් කටයුතු කරමින් ඉන්නවා. සිංහල බෞද්ධ අපි ගැනත් මුස්ලිමුන්ගේ මේ කුහක ද්වේශසහගත ආකල්පයේ වෙනසක් නෑ. මොකද ඔවුන් කුර්ආණය සිය ආත්මය කරගත් පිරිසක් නිසා.
මුස්ලිමුන් ගැන තවමත් රටේ බහුතරයකගේ තියන්නේ මිත්‍රශීලී හැගීමක්. ඒ වෙළද ගණුදෙනුවලදී, ව්‍යාපාරික කටයුතු වලදී ඔවුන් දක්වන හිතෛශී බව ලෙන්ගතු (උපක්‍රමශීලී කෛරාටික බව) බව නිසා වුවත් එහි නියම යටි අරුත මොකක්ද කියල තවමත් අපේ බහුතරයකට තේරුම් ගන්න බැරි සිංහල බෞද්ධ දෘෂ්ඨිකෝණයෙන්ම අපිත් මුස්ලිම් සමාජය දිහා බලන නිසයි. "අපි හිතනවා අපි මෛත්‍රීය කරන නිසා,
අන්‍යයන් කෙරෙහි අපේ සහනශීලී හැගීම නිසා අනෙත් අයත් අපි වගේම ඇති කියලා" නමුත් කුර්ආණය පිළිබදව අධ්‍යනයකින් තේරුම් ගන්න අමාරු නෑ මුස්ලිමුන් ගැන අපි තිබ්බ මිත්‍රශීලී විශ්වාසය හුදු මායාවක් පමණයි කියලා.
තමන් ජීවත්වන සමාජය ඉස්ලාම්කරණය කරන තුරු රටේ අනෙක් බහුතරය එක්ක ව්‍යාජ සහජීවනයකින් ඉන්න හැටි කුරාණය මුස්මුන්ට හුරු කරනවා. ආගමේ ව්‍යාප්තිය වෙනුවෙන් තමන්ගේ පැවැත්ම වෙනුවෙන් ඕනෑම රැවටීමක් ඕනෑම බොරුවක් කරන්න අවසරය දීල තියන්නේ කුර්ආණයෙන්මයි. ‍මුස්ලිම් නොවන සමාජය ගොනාට අන්ඳන මේ පිළිවෙත තමයි "අල් ටකියා" කියන්නේ. අල් ටකීයා කුරාණීය ඉගැන්වීමක් නොවුනත් ඉස්ලාමීය ඉගැන්වීම් වලින් බැහැර නොවූ ආගමික සමාජ න්‍යයායක්. මුස්ලිම් සමාජයෙන් ‍මුස්ලිම් නොවන සමාජය කෙරෙහි ඉහළ ඉදන් පහලටම ඉතාම සැලසුම්සහගතව ක්‍රියාත්මක වන්නේ මේ අල් ටකියාව හෙවත් ගොණාට ඇන්දවීමයි. රටේ ලොක්කගේ ඉදන් සොක්කෝ කුක්කෝ මැක්කෝ දක්වා මුළු රටම අද අල් ටකියාවක පැටලිලා ඉවරයි.
මේ භයානක අල් ටකියාවේන් හෙවත් නොමග යැවීමෙන්, රැවටීමෙන් සිංහලයා ගලවා ගතයුතුමයි. ඒකට හොදම මාර්ගය තමයි හෑම සිංහලයෙකු බැරිනම් අපේ හාමුදුරුවන් වහන්සේලා හරි මේ ජාතික ව්‍යාපාරයේ නියැලිලා ඉන්න ටික දෙනා හරි කුර්ආණය ඉගෙන ගන්න එක. කුරාණය අධ්‍යනය තුළින් පමණයි මුස්ලිම් ව්‍යාප්තවාදයේ නියම ස්වරෑපය නිවැරදිව අවබෝධ කරගන්න පුළුවන් වෙන්නේ. මොකද ඉස්ලාම් ව්‍යාප්තවාදය, මූලධර්මවාදය, අන්තවාදය, ත්‍රස්තවාදය මේ හැමකටම පදනම කුරාණය වීම නිසා.
අල් අන්ෆාල් සූරතයේ 72 සිට 75 දක්වා වන ආයාත් ඇසුරින් මුස්ලිම්වරුන්ගේ මූලික යාන්ත්‍රණයේ
ස්වරූපය අවස්ථා තුනක් ඔස්සේ සංක්ෂිප්ත ව හඳුනා ගන්න පුළුවන්.
01. පළමු ව සංක්‍රමණය කිරීම.
02. දෙවනුව අල්ලාහ්ගේ මාර්ගය උදෙසා තම වස්තුව වැය කිරීම.
03. තෙවනුව අල්ලාහ්ගේ මාර්ගයේ සටන් කිරීම.
ලාංකීය මුස්ලිම් සමාජය මේ දෙවන අදියර පහු කරල ඉවරයි මේ වෙනකොට. පළමුව සංක්‍රමණය කිරීම. දෙවනුව අල්ලාහ්ගේ මාර්ගය උදෙසා තම වස්තුව වැය කිරීම. තෙවනුව අල්ලාහ්ගේ මාර්ගයේ සටන් කිරීම. ඒ සටන ආයුධ සන්නද්ධ එකක් වෙන්න පුළුවන්. මතවාදීවමය කරන එකක් වෙන්නත් පුළුවන්. කෝක කරත් අවසානයේ ඉල්ලන්නේ ඉස්ලාම් නොඅදහන්නන්ගේ ලේයම විතරයි. අරාබියෙන් ගොඩ බැස්ස වියරු ඉස්ලාම් මූලධර්මවාදී මතවාද රෝපණය කරමින් මෙතෙක් කල් අපි සාම්ප්‍රධායිකයි කියල කියපු මුස්ලිම් සමාජය අද සුදානම් කරමින් පවතින්නේ මේ තුන්වන අදියරටයි. ඒක තේරුම් ගන්න අල් ටකියාවක හිරවුණු අමන දේශපාලනයට නොහැකි වීම තමයි අවාසනාව.
"ඕ.. නබි මුහම්මද්! අවිශ්වාසවන්තයන්ට (ඉස්ලාමය නොඅදහන්නන්ට)එරෙහිව විශ්වාසවන්තයන් (මුස්ලිමුන්)සටනට පොළඹවනු!" (අල් අන්ෆාල් සූරතය .65)
ඒ තමයි අල්ලාහ් මුහම්මද් නබිට දෙන අවවාදය.සමස්ථ ඉස්ලාමයේම පදනම ගොඩනැගෙන්නේ මේ වියරු ත්‍රස්තවාදී චින්තනය මතමයි.
යටත් කරව් ! පැහැර ගිනිව් ! ගිනි තබව්! බෙලි කපව්! දූශණය කරව්!
මේ තමයි කුරාණයෙන් උගන්වන ඉස්ලාම් ත්‍රස්තවාදයේ සටන් පාඨ.
එක්කෝ අපි මේ මිලේච්ඡ ආක්‍රමණයට යටවෙලා වැනසිලා යනවද?
එහෙම නැත්නම් පහරට පහර දහයක් ගහල අපේ අනාගත පරපුරේ ජීවත්වීමේ අයිතිය රකිනවද? මේකෙන් කෝකද තෝරගන්නේ?
You can be full of love and affection, but cannot sleep
next to a mad dog.
අප තුල කො"පමණ ආදරයක් සහ සෙනෙහසක් තිබුණද පිස්සු බල්ලෙකු සමග නිදාගත නොහැක. -
අතිපූජ්ය! සයදෙව් විරතු හිමිපාණෝ.

0 comments:

Post a Comment